fredag 15 maj 2009

And so it begins...

Då var det dags för mig att skapa en blogg också, efter diverse påtryckningar från familj och vänner. Det verkar vara det bästa sättet för folk att hålla sig uppdaterade vad som händer i nära & käras liv så här i dessa tider när vi alla är upptagna på olika håll. :)

Idag är det fredag och slutet på en väldigt stressig arbetsvecka närmar sig. Dagen kommer att avslutas på en tjejmiddag hemma hos Tina ikväll. Hennes man Håkan står för de kulinariska utmaningarna och jag tror att kvällen kommer att vara full av skratt, prat och "under-bältet-skämt", dvs om det blir som det brukar bli med de här tjejerna. Själv känner jag mig på glatt humör då jag har fått uppmuntrande komplimanger från överraskande håll idag. Från en granne jag aldrig pratat med fick jag imorse höra att jag såg ut som en hårmodell för mitt hår såg "så perfekt ut". Ja, det är väl inte varje dag man får höra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar