fredag 16 april 2010

Halsbandsklocka

När jag var yngre köpte jag en halsbandsklocka under ett besök på en marknad i London. Jag älskade den klockan, men vet tyvärr inte vad som hände med den. För ett tag sedan blev jag sugen på en ny. Jag kikade runt i en massa butiker, men hittade inte vad jag sökte efter. De flesta jag hittade såg alldeles för moderna och pråliga ut. Jag var mer ute efter något som såg lite gammaldags ut, en äkta halsbandsklocka med andra ord. Efter att jag googlat runt lite hittade jag till smyckesbutiken Cocoo.se. Jag skickade ett mail till dem för att kontrollera lagerstatus samt detaljer om klockan och fick svar väldigt snabbt. Idag åkte jag förbi deras butik efter jobbet och införskaffade denna skönhet!

Cocoo har en hel del annorlunda, spännande och vackra smycken. De var dessutom väldigt trevliga och tillmötesgående. Rekommenderar ett besök på deras hemsida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar