fredag 16 april 2010

Siggesta Gård

Förra söndagen var jag, Fredrik, Nina, Maths och Sixten på Siggesta Gård. Vi var där redan vid 11 och åt en fullkomligt fantastisk brunch på Ladugården. Framför en eldstad med en väldoftande brasa åt vi rökta laxfenor, gubbröra, röror och sallader i alla möjliga olika varianter, prinskorvar, revbensspjäll, egengräddade våfflor och massa andra godsaker. Vi behövde inte äta något mer den dagen direkt! Rekommenderas!

Efter brunchen besökte vi deras loppis på logen. Massvis av små egendomliga pryttlar blandat med böcker, spel, leksaker och barnkläder, mm. Jag fyndade en söt liten kanna i svart som jag har tänkt ska få stå bland mina blommor. :) Foto kommer när jag har laddat upp från kameran.

1 kommentar:

  1. Aah det låter härligt syrran. Absolut någonting som man borde testa då alltså! kram Maria

    SvaraRadera