tisdag 24 november 2009

Äntligen köpt nya bestick!

Jag har länge letat efter nya bestick och har haft en hel del krav på hur de ska se ut och hur de ska vara. Jag vill ha ganska tunga bestick, så att man får rätta känslan, kniven ska ha taggar och sedan skulle det vara en klassisk design, en design som håller. Jag har kollat i massvis av butiker under en längre period, men inte hittat något som har passat.

Tills Per gav sig med i jakten. Per gav mig nämligen i födelsedagspresent att jag skulle få nya bestick. Han hittade besticken "Indra" från ScandinavianDesign på Norrgavel. Vi var där och kikade förra veckan och de stämde perfekt in på mina önskemål! Per stod för notan och nu har jag en bra start med 16 delar (4 av varje). Så gissa vad Linda önskar sig i julklapp...? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar