lördag 26 juni 2010

Ljubljana imorgon!

Imorgon drar jag, Fredrik och hans föräldrar till Ljubljana, Slovenien. Vi hade först tänkt att åka redan i april, se tidigare inlägg, men resan avbokades pga Ljubljanas flygplats hade stängt vid det tillfället. Vår resa skulle då ta orimligt lång tid (5-6 timmar dit och cirka 9 timmar hem!) för en weekendresa. Resan skjöts därför upp och istället bokade vi om den till imorgon och så drar vi en hel vecka istället (sö-sö). Jag har sett fram emot att resa så länge och är så lycklig att det äntligen blir av!

Jag har fått låna syrran Marias lilla supersöta rosa laptop och har kameran med mig, så planen är att uppdatera bloggen på plats! Så stay tuned!

1 kommentar:

  1. Hej syrran och Fredrik! Spännande, jag ska hålla utkik på nätet efter uppdateringar! kramar Maria

    SvaraRadera