onsdag 3 mars 2010

Kändisfamiljen #1

Fick reda på att min kära mormor ska vara med i Mitt i Nacka nu, på första sidan och allt! Med stor bild och ett reportage om hur mormor har krävt ersättning från kommunen för att de har snöröjt för dåligt och därmed orsakat att mormor halkade och bröt handen på tre ställen. Det är inte för pengarnas skull säger mormor, utan för principen (go, mormor!). Tydligen har över 330 personer sökt hjälp på Nacka Närsjukhus pga halkskador sedan mitten av december förra året.

Bror Micke var med i en annonskampanj för Fredells för några månader sedan. En mycket tjusig bild på bror måste jag säga! Micke har ju dessutom varit med i tidningar och på tv mycket under den period han spelade fotboll också förstås. Syster Cathrine och hennes karl Micke var med i ett reportage i Expressen för ett tag sedan, där de red på sina vackra islandshästar. Cathrine var dessutom med på Nyheterna på tv för en himla massa år sedan när det var en gasläcka på Vilda Vanadis - tror jag har kvar vhs:en till och med. Vilken kändisfamilj jag är medlem i! Vi skulle klå Wahlgrens vilken dag som helst! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar