lördag 28 augusti 2010

Renovering av hallen

Sista veckan på semestern inleddes alltså med förkylning som tog några dagar att kurera. Lite trist, men vi fick lite välbehövd vila. Resten av veckan var det mycket shopping på schemat med besök på bland annat Fredells, Kungens Kurva (vi var både på Box, Heron och IKEA) och Sickla. Vi har tänkt att renovera klart i hallen nu, det har tagit ett tag innan vi hittade den inredningen vi ville ha. Ikväll har vi äntligen satt upp tapeten också! Denna blev det slutligen:


Det kommer att vara en fondvägg, resten är målat i vitt. Det var första gången både jag och Fredrik tapetserade (om man bortser från när jag var med och "hjälpte till" när vi tapetserade mitt rum i Nacka när jag var drygt 10 bast). Det var besvärligt, men jag tror att det blev bra! Foton kommer när inredningen är på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar