måndag 17 augusti 2009

Zandvoort

Igår hittade vi till en väldigt mysig heminredningsbutik i Nacka. Jag hade inte varit där tidigare, men hittat till deras hemsida via en annan blogg. Det visade sig att denna butik gömt sig för mig i hela 10 år och att den dessutom hade rea för närvarande! Lyckan var gjord och jag sprang omkring som en vettvilling och tittade på alla vackra saker de hade där. Otroligt fina saker, både stort och smått. Jag tog det lite försiktigt och inhandlade enbart ett par krukor, ett halsband samt en brödkorg, men jag kunde ha handlat så mycket mer! Den butiken kommer jag definitivt besöka igen!

Deras hemsida: Zandvoort.

1 kommentar:

  1. Har du missat den butiken!? Den har jag/vi hängt i en hel del gånger under promenader till Sjöstaden eller Sickla. Ligger lite skumt till. Annonserar ofta i inredningstidningar...

    SvaraRadera